3 Ocak 2012 Salı

AFS ve Danimarka


AFS diye bir şey var dediler bir gün.
Yazılı ve sözlü sınavlarına giriyorsun, yüzlerce kişi arasından seçilip istediğin bir ülkeye 1 seneliğine exchange olarak gönderiliyorsun. Hiçbir şekilde para ya da yardım almayan gönüllü bir aile yanında kalıyorsun.

Dedim neden olmasın?


Ama sadece "neden olmasın?" dedim. Kafamda asla kesin bir şey yoktu. Ekonomik açıdan da çok iyi günler geçirmediğimiz zamanlardı. Zaten ÖSS senesiydi, üniversiteyi dondurup gitmek mantıklı mıydı?

Ama sınavlarına girildi, geçildi. Sonra kendimi AFS ofiste ülke seçerken buldum.

Ben ki soğuktan hiç hoşlanmayan, latin dillerini, sıcağı ve denizi seven insan, önüme gelen kısıtlamalardan kaynaklanarak

Belçika, Danimarka, Almanya

yazıp tercih kağıdımı verirkeeeeen,
Son anda birinci tercihteki Belçika'yı karalayıp Danimarka ile değiştirdim.
Peki neden?
Hiçbir fikrim yok.

And so it begins.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder