21 Ocak 2012 Cumartesi

Varde'den Bildiriyorum

Yeni host ailem bir tatlı ki sormayın.
Çok ilgili, çok anlayışlılar. Küçük kardeşler ilk başta ingilizceleri çok iyi olmadığı için çekingenlerdi ama Danca konuşabildiğimi farkedince açıldılar, bıcır bıcırlar şimdi.
Host anne 37 yaşında, dövmelerden filan bahsetmiştim. Irish pub'a gidip bira filan içiyoruz beraber, dertleşiyoruz eğleniyoruz, anlaşması çok kolay çok tatlı bir insan.
Bugün Bosnalı arkadaşları geldi yemeğe, bi iki kelime Türkçe biliyorlarmış, Tarkan filan dinlettiler (klasik)
Mis gibi anne tarifi fırında köfte patatesimden yaptım onlara (bu da klasik), üstünden yaklaşık 5 saat geçmesine rağmen adam yine yemek çok lezzetliydi dedi demin gelip. Dipleri düştü resmen hehehe.
Dancam da çok ilerledi burada, Philip daha çok bilgisayar-playstation modunda ama Amalie'yle sürekli sohbet ediyoruz, Lea'yla da çok derin konulara girmedikçe Danca konuşuyoruz. Ben bile farketmemişim Danca'mın bu kadar ilerlediğini. 5 ay olmasına rağmen çok iyi konuşuyorsun diye övgüler alıyorum hep.
Lea(host anne) çok duygusala bağladı bugün, gideceksin çok alışmıştık deyip duruyor. "Çocuklarım da gitmeni istemiyor ablaları ol istiyorlarmış" dedi bugün, derken gözleri doldu gözlüğünü çıkarıp gözlerini sildi filan, öyle duygusal anlar yaşıyoruz, beni de ağlatıciksin Lea!
Çok sevdim ben de burayı hiç dönesim yok ama zaten evde yeterli yerleri de yok. Amalie(host kardeş)nin odasında kalıyorum ben şuan, o da annesiyle uyuyor. Aslında ev 2 katlı filan ama küçük. Bir de hava çok rezalet burada, inanılmaz rüzgarlı ve yağmurlu.
Kızlar aradılar şimdi, Eylül ve host kardeşlerinin partisindeler Arhus'ta. Ben uzak ve pahalı olduğu için, bir de host aileyle vakit geçirmem gerektiği için gitmedim. Eylül kusuyormuş, bale yapıyormuş, telefonu verin bi dedim ağıyçaa seni çok seviyorum dedi sonra bişeyler daha geveledi ama anlamadım. Çok seviyorum şebekleri, çok da özledim.
Bosnalı arkadaşlar Türkiye'ye gidecekmiş tatile yazın, benden otel önermemi istediler World Of Wonders ve Rixos dayadım ben de, para bok bunlarda nasıl olsa turizme katkı yaptım ehe.
Lea ve Amalie'nin saçımla oynamak gibi bi alışkanlıkları var, en yakın zamanda kesmezlerse ben buradan gidemem ki yahu, olmaz yani doğama aykırı. Ühü.
Bak geldi kafamdan öpüp gitti yine.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder